De werkwijze van The Media WIng

Je wilt een website laten maken, online marketing laten uitvoeren, een professioneel logo laten ontwerpen of je hebt interesse in een kassasysteem. Bij The Media Wing ben je op het juiste adres. Wij voeren altijd eerst een kennismakingsgesprek voordat we aan de slag gaan met de ontwikkeling van jouw diensten. Dit vinden wij belangrijk zodat we de tijd kunnen nemen om de doelgroep en visie van jouw te bespreken, en dit succesvol kunnen reflecteren op het eindproduct.

Dit zijn de stappen die we uitvoeren om jouw diensten binnen twee weken te leveren:

1. Offerte aanvraag

Je hebt een keuze kunnen maken welke diensten het meest voor je geschikt zijn, en besluit een van onze dienstverleningen af te nemen.

Ten eerste bedankt voor het vertrouwen in The Media Wing! Je kan op verschillende manieren een offerte aanvraag doen, maar het makkelijkst is om het op de offerte pagina aan te vragen.

Al binnen 2 uur van het doen van de aanvraag nemen wij wederzijds contact met je op. Dit kan telefonisch of per e-mail zijn afhankelijk van de door jou ingevoerde gegevens. Meestal is dit telefonisch.

2. Kennismakingsgesprek

Nadat wij de offerte aanvraag doorgrondig hebben bekeken, nemen wij contact met je op voor het inplannen van een kennismakingsgesprek.

Dit is het moment dat wij elkaar leren kennen en een beter beeld krijgen over jouw bedrijf. Tijdens het kennismakingsgesprek geven wij je vrijblijvend advies en bedenken wij hoe de inhoud van jouw product eruit komt te zien. Wij verplaatsen en verdiepen ons altijd in de klant. Het kennismakingsgesprek varieert van klant tot klant, maar duurt meestal tussen de 30 en 60 minuten.

Het kennismakingsgesprek kan telefonisch zijn, maar ook persoonlijk. Dit hangt af van de grootte van de dienstverlening, en van jouw eigen preferentie.

I.v.m. de coronamaatregelen houden wij het kennismakingsgesprek alleen telefonisch

3. Debriefing per e-mail met offerte

Na het kennismakingsgesprek stellen wij een debriefing op met alle punten die besproken zijn. Deze debriefing sturen wij samen met een offerte per e-mail naar je toe. Wij vinden het namelijk belangrijk dat je een duidelijk overzicht ontvangt van de gewenste inhoud en prijs van de diensten, en wij daar ook confirmatie bij geven dat wij dezelfde visie met elkaar delen.

In deze mail vragen wij of de offerte naar wens is en de bijgevoegde klopt. Mochten er nog vragen zijn kan er altijd op de mail gereageerd worden en passen wij de nodige verbeteringen toe. Zo niet, vragen wij om jou akkoord en sturen wij jou de eerste factuur.

4. Reactie en ontvangst eerste factuur

Nadat je akkoord per e-mail hebt gegeven, wordt de eerste factuur opgemaakt en per e-mail verstuurd. Wij werken altijd met twee facturen die uit de helft van het totaalbedrag bestaan. De tweede factuur volgt bij de oplevering van de dienst.

Een factuur is altijd afkomstig van het e-mailadres sales@themediawing.nl en dient binnen de wettelijke 14 dagen te worden betaald tenzij anders overeengekomen. Zodra de betaling bij ons binnen is ontvang je binnen 24 uur een bevestigingsmail en is de productie van de dienst officieel van start gegaan.

5. Bevestigingsmail met aanleverlink

Afhankelijk van de dienstverlening, bevat de bevestigingsmail een aanleverlink waarmee je alle digitale bestanden kunt aanleveren zoals afbeeldingen, teksten en/of andere bedrijfsinformatie die nodig zijn voor het tot een geheel maken van de dienst.

In deze mail leggen wij precies uit wat wij nodig hebben en helpen wij je verder wanneer je er niet uitkomt.

Ook ontvang je een tweede e-mail met daarin de inloggegevens voor de webmail van jouw website (indien van toepassing), zodat je eventueel alvast met klanten of partners contact kunt onderhouden. Wij maken de e-mailaccounts die je tijdens het eerste gesprek of in het aanleverdocument hebt opgegeven voor je aan.

6. Na een week al resultaat per e-mail

Binnen een week nadat je alle bestanden bij ons hebt aangeleverd sturen wij een status update en kunnen wij een eerste versie laten zien van het product. Tijdens deze fase bespreken we de huidige stand van het product en kun je waar nodig aanpassingen doorgeven.

Mochten er sommige bestanden nog niet zijn aangeleverd omdat je daar eventueel wat meer tijd voor nodig hebt, is dit uiteraard geen probleem maar willen wij wel vragen om dit alsnog binnen 7 dagen te doen zodat het eindresultaat precies is zoals je wilt

7. Opleverfase en afronding

Twee weken nadat de productie van start is gegaan presteren wij het eindresultaat aan je. Pas als het eindresultaat 100% naar wens is beschouwen wij de dienstverlening als afgerond.

Als je een website hebt afgenomen zetten wij deze live en sturen wij de inloggegevens van het CMS en controlepaneel van de website per e-mail naar je toe inclusief een duidelijke handleiding. Bij afname van een logo of huisstijl dienst ontvangt je alle bronbestanden inclusief jpg’s, png’s en pdf’s.

Vervolgens sturen wij de tweede factuur. Als de betaling bij ons binnen is ontvang je een bevestigingsmail waarin wij je vriendelijk vragen om een beoordeling achter te laten.

Bij het invullen van het formulier ontvang je 50 euro korting op de eerst volgende bestelling. Dit neemt slechts enkele minuten tijd in beslag en hiermee help je ons enorm met het verbeteren van onze diensten en het optimaliseren van onze werkprocessen.

Profiteer van onbeperkt support na levering

Ook na het leveren van de diensten staan we open om al jouw vragen te beantwoorden. We zijn 6 dagen per week bereikbaar via telefoon, e-mail en de chat button die rechts onderaan onze website staat.

Ontvang een offerte

    Deze website is beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacy Beleid en Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.

    Hulp nodig? Neem dan contact op

    • Binnen 2 uur reactie

    • Volledig vrijblijvend

    • Overzicht van diensten en tarieven

    • Inclusief gratis kennismakingsgesprek

    • Telefonisch, per mail of op locatie